Zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu Zwemmen met dolfijnen - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu

Zwemmen met dolfijnen

Blijf op de hoogte en volg Marten

14 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Dunedin


31/01/2013 – 13/02/2013

Met alle berichten van sneeuw en kou uit NL, hier een verslag uit een wat warmere omgeving.

Na een week druk bezig te zijn geweest met de nodige isolaties waarbij ik aan het kijken ben of ik een betere en schonere opbrengst kan krijgen van mijn product een lekker weekend gehad. Bij op vrijdag na stage met mijn ouders naar het museum gegaan (is hier zelfs gratis!) en daarna naar het strand gegaan. Was super weer op vrijdag dus perfect om over het strand te lopen. Daar hebben we wat wilde zeeleeuwen gezien en hebben daarna lekker wat gegeten in de stad. Op zaterdag zijn we naar de Catlins (natuur gebied met nog de originele begroeiing van nz) gegaan. Hebben daar watervallen, stranden en een versteend bos (heel apart) van 170 miljoen jaar oud gezien. Bij curio bay kan je zwemmen met hector dolfijnen dus ik had er helemaal zin in toen we daar waren. Alleen was het water echt super koud. Toen we lang het water aan het lopen waren zagen we opeens tegen de 12 dolfijnen zwemmen dus ben ik er alsnog ingesprongen. Heel vet om ze te zien van zo dichtbij (50cm – 1m), mooie dieren. Na al dat terug gegaan naar Dunedin en lekker gegeten in de stad. Daarna moest ik weer afscheid nemen van mijn ouders want die zouden de volgende dag in de ochtend weer op het vliegveld stappen. Zondag lekker even niks gedaan na al die weekendende op trip gaan.

De volgende week op stage was het heel druk, weer veel isolaties en nieuwe ideeën met wat ik allemaal nog meer voor testen en doen. Op woensdag hadden we een vrije dag omdat het een feestdag is hier. Heb toen nog met een groep een hicke gedaan van ongeveer 3 uur, heerlijk ontspannend zo in de natuur! Voor de rest van de week weer hard aan de slag gegaan op stage. In het weekend nog wat dingen gedaan op stage en daarnaast heerlijk niks gedaan. Heb inmiddels hier andere huisgenoten en zowaar zitten er wat socialen bij! Is een hele verbetering in vergelijking met vorig jaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Marten

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 10649

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 25 Juni 2013

Stage Nieuw Zeeland

Landen bezocht: