Hele korte update - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu Hele korte update - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu

Hele korte update

Blijf op de hoogte en volg Marten

12 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Dunedin

28/02/13 – 13/03/13

De afgelopen weken heb ik flink veel te doen gehad op mijn stage. Nadat ik erachter was gekomen dat mijn deeltje toch vormt heb ik ook mijn andere variante bekeken onder de EM. Jammer genoeg vormde die geen VLP maar heb er in ieder geval 1 die ik wel kan gebruiken nu. De rest van de tijd heb ik nog wat tijdsexperimenten moeten doen die ook doorliepen in het weekend en heb ik geprobeerd mijn sample op te schonen, krijg dat alleen nog niet echt voor elkaar. De afgelopen dagen ben ik bezig met het opzetten van mijn in Vitro (op cellen) experimenten met de hele planningen en methode. Best leuk aangezien dit mijn eerste keer is dat ik zoiets mag doen.

Naast al het stage lopen heb ik nog een keer een eetentje gehad bij een Indonesisch restaurant met een flinke groep. Gevolgd door de dag daarna een verjaardag feest, was toen alleen zo dood dat ik niet echt super lang gebleven ben. Afgelopen zondag zouden we naar een cricket wedstrijd gaan alleen was de prijs opeens een stuk hoger dan we hadden verwacht, dus hadden we dat maar niet gedaan. Wel een lekker chille middag ervan gemaakt, beetje in de zon zitten en in de avond een BBQ.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Marten

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 10636

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 25 Juni 2013

Stage Nieuw Zeeland

Landen bezocht: