Laatste lootjes 2012 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu Laatste lootjes 2012 - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu

Laatste lootjes 2012

Blijf op de hoogte en volg Marten

12 December 2012 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Hey iedereen,

Even een korte update uit Nieuw Zeeland.

Ik heb de afgelopen weken eigenlijk niet gek veel beleefd, was vooral bezig met mijn stage, jammer genoeg ook in de wekende. Heb wel mijn deeltje kunnen isoleren uit de cellen die ik aan het kweken was, ook al was het wel moeilijk. Moet nu alleen nog maar 1 ding checken en dan weet ik zeker dat de deeltjes goed gevormd worden. Dat zal helaas wel moeten wachten tot na kerst want alles gaat hier dicht en ik ga lekker even op vakantie.

Wat er wel in de afgelopen weken was ……. Sinterklaas :-D. Had jullie al verteld dat ik een pakje uit Nederland had binnengekregen met allemaal cadeautjes erin en ik heb het volgehouden om te wachten tot 5 december! Wel apart om cadeautjes uit te pakken als het nog licht is ipv al vroeg donker en koud in Nederland. Allemaal lekkere Nederlandse dingen gekregen (taai taai, pepernoten, smint, drop staafjes, chocolade letter en pepermunt ballen (ben ik aan verslaafd :P)). Ze hebben het ongeveer een dag of 5 overleefd en toen was alles wel weer op. Heb ze bij mij op het werk zelfgemaakte pepernoten laten proeven en in tegenstelling tot de rest van het Nederlandse snoep wat ik ze gegeven hebt, vonden ze dit wel lekker. Vooral omdat ze zo klein zijn en je er dan zo lekker veel van kan eten enz.

Ben nu vooral bezig met het afronden voor de kerst, heb net lekker het laatste beetje labwerk gedaan voor dit jaar :-D! Dit weekend ga ik samen met Rens, Stijn, Pim en Joep een trip maken naar arthurs pass, lekker een mooi afsluitertje voor het jaar. Maandag heb ik op stage nog een kerst bbq (ja dat doen ze hier met kerst, lekker op het strand) en dan lekker naar Australië toe!!

Dat was hem alweer! Ga proberen even een korte update te doen als ik in Australië zit en als ik terug komt gaat er wel even een mooi verhaal over komen!

Fijne kerst vakantie iedereen!

  • 13 December 2012 - 13:37

    Jenny:

    Ha Marten,

    wil je even hele fijne dagen toewensen! Ga onwijs genieten met kerst, met Ellen, je pa en ma, van Australië, van Nieuw Zeeland, van een bijzondere jaarwisseling. Heel veel plezier!
    Groetjes uit een koud Nederland,
    Koen en Jenny

  • 17 December 2012 - 14:56

    Petra:

    Hoi Marten,

    hele fijne feestdagen daar down under en geniet van je reis naar Australië. Kijk uit naar je verhalen over je reis!

    Groetjes,
    Petra, JJ en een knuffel van je kleine neefje.

  • 17 December 2012 - 23:43

    Marten Hansen:

    Dat gaat zeker lukken :-). Bedankt en natuurlijk zelf ook fijne feestdagen en een goede jaarwisseling!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Marten

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 10643

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 25 Juni 2013

Stage Nieuw Zeeland

Landen bezocht: