Nog 3 dagen! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen! - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Marten

25 Augustus 2012 | Nederland, Boskoop

Het is nu bijna echt zover, aankomende maandag (27ste) ga ik dan eindelijk echt naar Nieuw Zeeland.

Sinds het laatste verslag is er nog heel veel geregel geweest en plannen. Ik heb van Hogeschool Leiden de GOES beurs gewonnen (Go Outside Europe scholarship) :-), waar ik zeer blij mee bent. Zo heb ik iets meer bestedingsruimte voor me verblijf.

De laatste weken was nog veel geregel om de laatste kleine dingen te regelen zoals: Backpack, camera, verzekeringen enz.. Ook moest ik nog een heel belangrijk iets regelen namelijk me kamer in Dunedin! Deze heb ik 3 weken geleden eindelijk toegekend gekregen en moet zeggen het was een heel gedoe om zo kamer te krijgen in de periode dat ik er ben. Dit komt namelijk omdat hun schooljaar van januari tot december loopt en ze dus eigenlijk alleen voor die periodes kamers willen verhuren.

Maandag vlieg ik voor het eerst in me leven dus ben heel benieuwd hoe het gaat zijn. Me reis zal in totaal 28 uur duren, ik ga om half 6 savonds hier vliegen en kom daar om 9 uur sochtends op woensdag aan.

Voor me adres gegevens:
E-mail: marten_hansen@hotmail.com
Tel: (nl mobiel) 0611523982 (ga ook nog in NZ een simkaart kopen dus dan heb ik 2 nummers.
Huis adres: Rattray St. 319
Dunedin Central
9016 Dunedin
En je kan me natuurlijk ook gewoon over fb volgen.

Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marten

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 10640

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 25 Juni 2013

Stage Nieuw Zeeland

Landen bezocht: