Voorbereidingen stage Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen stage Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van Marten Hansen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen stage Nieuw Zeeland

Door: Marten Hansen

Blijf op de hoogte en volg Marten

02 Juni 2012 | Nederland, Boskoop

In de afgelopen maanden ben ik bezig geweest met het vinden en regelen van een stage in Nieuw Zeeland.

Tijdens mijn zoektocht naar een stageadres vond ik een project aan de universiteit van Dunedin bij prof. Vernon Ward. Het project is de ontwikkeling van een variatie op het gp100 vaccin tegen huidkanker. Deze zou in combinatie met het oorspronkelijke vaccin tot een beter resultaat in de behandeling van huidkanker kunnen leiden.

Het lijkt me een heel goed project om aan mee te helpen, en daarmee andere mensen te helpen.

Naast het vinden van de stage plek, ben ik ook al veel bezig geweest met alles er omheen te regelen (verzekeringen, uitwonende beurs, OV kaart opzeggen enz.).

Ook heb ik mijn ticket gekocht!!! Op 27 augustus zal ik om half 6 vertrekken van Schiphol. Ik heb er super veel zin in en ben benieuwd hoe het is om voor het eerst te vliegen, helemaal zo lang achter elkaar (in totaal 29 uur reistijd).

Tegen mijn vertrek datum zal ik hier regelmatig reisverslagen plaatsen van mij ervaringen en belevenissen in Nieuw Zeeland.

Tot eind augustus

  • 02 Juni 2012 - 22:33

    Carlijn:

    Voor het eerst vliegen? En dan gelijk zo ver weg! Moedig hoor ;-)
    Handig zo'n waarbenjij.nu dan kan ik je goed in de gaten houden komende maanden ;-)

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marten

Actief sinds 28 Jan. 2012
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 10652

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2012 - 25 Juni 2013

Stage Nieuw Zeeland

Landen bezocht: